W związku z utratą zaufania do działalności tej firmy która ma oficjalnie napisane na swojej stronie internetowej że wykonuje działalność WINDYKACYJNĄ, zakończyłem współpracę z tym przedsiębiorącą. Ważnym elementem było całkowicie położenie mojej prywatnej sprawy przez kancelarie prawną która została przez nich polecana. Oczywiście poniosłem koszty, których już nie odzyskam. Nie mniej zaprzestaje rekomendacji oferty zwanej prawnik2.0 ponieważ nie chce być kojarzony z działalnością firm windykacyjną i tym co dzieje się po zgłoszeniu. Mam wiele zgłoszeń że ze sprawami które zostały zgłoszone przez moją rekomendacje nic się nie wydarzyło. Jest mi bardzo przykro że chcąc działać oficjalnie i legalnie dałem wielu osobą nadzieje i się pomyliłem. PRZEPRASZAM POMYLIŁEM SIĘ

poniedziałek, 24 grudnia 2018

Boże narodzenie z prawnikiem 2.0

życzenia świąteczne wszystkiego dobrego
Wszystkim Klientom, Partnerom oraz Sympatykom naszej firmy składamy życzenia Spokojnych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz Pomyślności i Sukcesów w Nowym Roku. Niech w nowym roku będzie mniej problemów i więcej możliwości zarabiania pieniędzy. Ale jeśli przydarzy ci się coś czego sam nie będziesz potrafił zrozumieć to pamiętaj że możesz skorzystać z bezpłatnej oceny dokumentów prawnych i zabezpieczyć swoje interesy. Teraz spokojnie świętuj by w swoim czasie zatrzymaj Windykacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz